Thursday, August 14, 2014

How are You

Posted by Unknown at 12:59 AM
你最近可好?

最近的我,有点迷惑,好像失去方向感。
糊里糊涂的过日子,好像失去了灵魂一般~

人们都说,人生起起落落,不会一辈子都风平浪静。。。
也许我像他们所说-幼稚,长不大的女孩

也许我真该出外去闯,不然永远只会在家人的怀抱里-没见识。
我不够独立,不会成熟的面对问题。。认真思考=失败的收获。
人生的平浪起已过,现在是我的风浪起。

失去了你,失去了工作。。

Like what my boss said:
Last time you dumb people right? You dunno how's hurt feel.
This time he dumb you. Now you know whats hurt! 
Remember the feeling...
What's so call pain. 
 

0 comments:

Post a Comment

 

BEAR WORDS Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea